.

time hari guru 2013

masa dulu,,bila ingat balik rasa tak senonoh. ye laaa memasing dengan perangai anehnya dengan liarnya , usha laa ejek laa itu laa ini laa jaih. lagilah si pojan tu.

'dibah.'
'dibah'
'dibaaaaaaaahhhh' panggil dia dengan budak kelas 5T yg berderet tengah bersidai kat koridor. berterusan smpai spm. tak cukup aku ,orang lain pun kena jugak. adoiii...
nak spm tu baru mintak maaf. cara dorang minta maaf tu paling tak boleh blah. serius.

-letak notes maaf tu kat bawah meja laa
-time bertembung kat surau laa.
- last masuk kelas aku secara berjemaah. time prep pulak tu. haih. 

dan sekarang, bila masing masing tanya lepas dapat result spm,

"diba, lepas ni kau agak nak dapat mana? matrik? U? ke teruskan ke maahad? ataupun en amik STPM? "

ntah lah nak. mak tak tau nak masuk mana ni.... (': padahal cuma 5A je result spm aku tu. lul

alhamdulillah lepas isi upu,,aku dapat uitm. dorang yang lain ada pergi france, darul quran, sama ngan aku, uia, usim bagai and ada yang ke matrikulasi. maktab perguruan? ada... sorang la tapi. ahhh aku bersyukur sebab dorang berjaya. Allah.....hebat nya dorang.

kalau dulu time kecik kecik laa aku berangan nak jadi doktor la saintis la itu la ini la. belajar kat Harvard...Harvard bhaii.. pastu ajak ayah gi beli mainan doktor konon nak jadi doktor. tapi tu dulu. sekarang, lepas spm da dapat result , da masuk uitm ni . dengan da sem 3 yang tak sampai lagi bpe hari nak habis. aku still tak tau nak pilih apa hala tuju aku. apa yang aku nak jadi lepas habis belajar. macam macam lah. huarghhh...tarik rambut sendiri. ya Allah nak jadi apa ni diba oi. nangis dengan nasib diri sendiri. hah ha.

tapi sekarang aku tengah tunggu result SPA tu. tunggu habis dip ni. tunggu keputusan mak ayah aku. hm tengoklah macam mana.
k. nak blah gi belajar kejap pas solat maghrib ni . tergugat tengok rumet aku belajar. hah ha

bye.





Comments

Popular posts from this blog

after years....

perjumpaan geng geng ptar 1.0

come back 1.0