come back 1.0

henlo!

berabuk siot blog ni. lama tak saya bersua dengan awak. banyak benda awak terlepas dengan diri saya. last benda dlam blog ni masa diploma kut. DIPLOMA gais DIPLOMA. btw sekarang saya da naik degree. still lagi kat uitm ye uitm di hatiku! hahaha saya ambil course sains biomolekular yang boleh gila dibuatnya tu. masyaallah! menangis saya. 
tapi sumpah rasa macam sekejap je sebab tiba tiba da nak masuk sem 5, nak busy lab work fyp, nak intern lagi.

hm mcm formal pulak bahasakan diri saya saya bagai ni, so kita guna aku pulak. dlm perjalanan degree aku sebagai future molecular biologist ni, aku jmpa orang macam macam ragam, ada yang baik, ada yang macam minta penampar, ada yang biasa je and ada la yang aku macam buat tak tahu. lagi lagi budak laki kelas aku. hahahhaha tau tak ada seorang mamat ni kan, dia ni tak taulah memang apa yang keluar dari mulut dia ni sungguhlah minta dibunuh ye tuan2 dan puan2 sekalian. selepas tau dia begitu sungguh i swore on that day to never spoken to him and ever listened to him though. sebab rasa mcm "eh biadapnya anda dgn classmate awak sendiri."

*sigh* sekarang hidup macam nilah, terumbang ambing sikit. nak terkejarkan FYP nnti. wow tak sabar nak habis rasa dia! sekarang ni aku baru je nak start cuti sem. aku sekarang da semester 4 nak masuk 5 lepas tu 6 lepas tu masuk alam pekerjaan in sha allah. cakap pasal cuti sem ni mestilah baru lepas final kan. bila leas final mesti relief tu lain macam sikit. dia da habis tapi tak habis sepenuhnya sebab belum dapat result. aku sumpah cuak dgn methods II, cell, proposal fyp dgn any miscellaneous things. rasanya sem ni mcm penentu jugak lah. kalau pointer jatuh, sia sia aku hadap migraine teruk sem ni. weh rasa migraine tu mcm nak cabut kepala tu lepas tu pasang balik. hahahahahaha. somehow i'm also confused either it is really a migraine or just tension headache. i'm also felt that i should be diagnosed with occipital neuralgia. damn the pain was straight ahead shooting from back in my neck, circulating in the brain then to my eye. aaaaaaahhhhhh. hm malas lah nak elaborate lagi. taknak dah cerita. cukuplah. nnti aku post benda lain. cukup eh cukuplah. hahahahahahahahahahahah bye

Comments

Popular posts from this blog

after years....

perjumpaan geng geng ptar 1.0